پمپ وکیوم روغنی VALUEتک مرحله 13.5متر

  • ۰
  • ۰

شرکت های بزرگی در اصفهان مشغول به تولید پمپ وکیوم اصفهان هستند مانند پردیس و کیان پارس و… کیان پارس اصفهان نامی پر شهرت است که در سال ۷۴ در اصفهان تاسیس شد. که علاوه بر پمپ وکیوم ، تسمه نقاله و سایر محصولات وابسته را نیز به صورت تخصصی تولید می نماید. این شرکت اکنون به علت داشتن تکنولوژی های پیشرفته به عنوان یکی از برندهای پر مخاطب و مطرح در صنایع و تکنولوژی در اصفهان و ایران می باشد. کیفیت بالا و رعایت استاندارد های لازم در جهت ساخت پمپ وکیوم اصفهان این محصول را به رقیبی سر سخت برای سایر تولید کنندگان تبدیل کرده است.

از ویژگی های پمپ وکیوم اصفهان می توان به عدم نیاز به روغن کاری ، استهلاک پایین ، سرعت مناسب در وکیوم ، مصرف بهینه برق ، عمر قطعات و تعمیر و نگهداری با حداقل هزینه اشاره کرد.

پمپ وکیوم اصفهان را بیشتر برای خارج کردن گازها و بخارات تولید شده در صنایع گوناگون استفاده می کنند. به طور مثال در صنعت تولید قند برای ایجاد خلا در سیستم های غلیظ کننده یا در صنعت چاپ که برای سیستم فوت و مکش دستگاه های صحافی و چاپ مورد استفاده قرار می گیرد.

طیف گسترده ای از صنعت های مختلف مانند بیمارستان های بزرگ ، نفت و پتروشیمی و نیروگاهها از پمپ وکیوم اصفهان استفاده می کنند چرا که قیمت مناسب در مقایسه با نمونه های خارجی و پشتیبانی و فراوانی قطعات این محصول را بهترین جایگزین برای نمونه های خارجی آن قرار داده است.

  • ۹۸/۱۰/۱۰
  • فرید نوری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی